Metoda Warnkego przeznaczona do pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi z rozpoznaną dysleksją, u których występują trudności w zakresie prawidłowego czytania, pisania i mówienia. Z metody tej korzystają również osoby z zaburzeniem koncentracji uwagi, pamięci, koordynacji wzrokowo-ruchowej i percepcji słuchowej.
Dzieci i młodzież z zaburzeniami czytania, pisania, rozwoju mowy, przetwarzania bodźców słuchowych. Dorosłych, którzy chcą poprawić umiejętności czytania i pisania, opóźnić proces starzenia się słuchu, opóźnić pojawienie się procesów demencji, poprawić funkcjonowanie mózgu po jego uszkodzeniu ( np. udarze).
Regularna terapia pedagogiczna, czyli oddziaływanie na przyczyny (tj. zaburzone analizatory, funkcje, ich integracja) i przejawy trudności w uczeniu się. Pomoc w zakresie dysleksji, dysgrafii, dysortografii (a więc problemów np. z: czytaniem, pisaniem, myleniem podobnych liter, stosowaniem reguł ortograficznych, rozumieniem czytanego tekstu, niskim poziomem grafomotorycznym, koncentracją uwagi, pamięcią)
Spotkanie mające na celu przyjrzenie się zagadnieniom, trudnościom, z którymi przychodzi osoba zgłaszająca się. Podczas spotkania wspólnie definiujemy problemy, rozpoznajemy przyczyny i szkamy odpowiedzi. Głównym celem jest ustalenie optymalnych rozwiązań. Rozmowa z elementami psychoedukacji pozwala rodzicowi przyjrzeć się sobie i dziecku z innej perspektywy.
Spotkania mające na celu poznanie dziecka, budowanie relacji zaufania do samego siebie i drugiej osoby, uczą komunikacji interpersonalnej. Terapeuta towarzyszy dziecku zarówno w radościach, jak i smutkach. Zajęcia prowadzone są metodami dostosowanymi do potrzeb dziecka.
Celem terapii jest zmodyfikowanie zachowań autystycznych, czyli niepożądanych, agresywnych, autoagresywnych, tak aby dziecko zaczęło współpracować z terapeutą. Terapia nastawiona jest na nabywanie umiejętności społecznych, poznawczych oraz edukacyjnych przez dziecko.
Za pomocą metody Warnkego można w atmosferze zabawy szybko sprawdzić czternaście różnych funkcji. Diagnostyka jest prowadzona przy użyciu specjalistycznej aparatury testowo-pomiarowej, 8 testów przeprowadza się za pomocą urządzenia A4Lab - Brain Audiometr.
Zajęcia prowadzone są w małych grupach lub indywidualnie.
Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym między innymi w pracy z dziećmi i dorosłymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, w środku badań klinicznych nad chorobą Alzheimera,...
Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym między innymi w pracy z dziećmi i dorosłymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, w środku badań klinicznych nad chorobą Alzheimera, demencją i łagodnymi zaburzeniami poznawczymi oraz w prywatnym gabinecie psychologicznym, który prowadzę już od 20 lat. Podstawą pracy są dla mnie wiedza i doświadczenie, ale też przede wszystkim dobra relacja z pacjentem, otwartość i wzajemny szacunek.
Oferta:
Od kilku lat moją pasją jest też terapia z udziałem zwierząt. W zeszłym roku wraz z moją rodziną stworzyliśmy w Krosinku Janowe Pole, w którym prowadzimy terapię i rekreację z udziałem zwierząt, W dzisiejszych „technologicznych” czasach jest ona szczególnie atrakcyjna dla dzieci.Naszymi towarzyszami w pracy są dwa osiołki, cztery konie i dwa berneńskie psy pasterskie.
Zajęcia prowadzone są w małych grupach lub indywidualnie.
Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym między innymi w pracy z dziećmi i dorosłymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, w środku badań klinicznych nad chorobą Alzheimera, demencją i łagodnymi zaburzeniami poznawczymi oraz w prywatnym gabinecie psychologicznym, który prowadzę już od 20 lat. Podstawą pracy są dla mnie wiedza i doświadczenie, ale też przede wszystkim dobra relacja z pacjentem, otwartość i wzajemny szacunek.
Od kilku lat moją pasją jest też terapia z udziałem zwierząt. W zeszłym roku wraz z moją rodziną stworzyliśmy w Krosinku Janowe Pole, w którym prowadzimy terapię i rekreację z udziałem zwierząt, W dzisiejszych „technologicznych” czasach jest ona szczególnie atrakcyjna dla dzieci.Naszymi towarzyszami w pracy są dwa osiołki, cztery konie i dwa berneńskie psy pasterskie.
Zajęcia prowadzone są w małych grupach lub indywidualnie.
Metoda Warnkego jest innowacyjną metodą w obszarze psychologii, pedagogiki i neuroterapii, jest nowym sposobem diagnozowania i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych z dysleksją. Ponadto ma szerokie zastosowanie w profilaktyce, diagnozie i terapii zaburzeń mowy, czytania i pisania, poprawia komfort życia pacjentów z problemami centralnego przetwarzania słuchowego, wspomaga naukę języków obcych, likwidowanie wad wymowy, u osób dorosłych poprawia percepcję i pamięć wzrokowo-słuchową. Celem pracy terapeutycznej jest trening podstawowych funkcji mózgu i koordynacji półkul mózgowych w celu likwidacji przyczyn dysleksji i innych problemów związanych z centralnym przetwarzaniem spostrzeżeń wzrokowych, słuchowych, językowych i kinestetycznych. Celem prace terapeutycznej jest wykrycie i trening deficytów w zakresie centralnego przetwarzania spostrzeżeń, w kierunku wytworzenia automatyzacji postrzegania. Badania wykazują, że około 10-15% dzieci w wieku szkolnym każdego roku przejawia poważne problemy w uczeniu się, mimo przeciętnej lub nawet wysokiej inteligencji. Terapia dzieci i młodzieży z problemami w nauce poprzez wykonywanie coraz większej liczby ćwiczeń w czytaniu, pisaniu czy w mowie (prowadzonych metodami tradycyjnymi) nie przynosi widocznych skutków, nie likwiduje przyczyn problemów w nauce powstałych na poziomie centralnego
układu nerwowego. Badania wykazują, że najpierw musi zostać usprawniona i zautomatyzowana szybkość centralnego przetwarzania na poziomie mózgu – odpowiedzialna za uczenie się, która u osób nie wykazujących przedmiotowych problemów przebiega w sposób sprawny i zautomatyzowany.
Brak odpowiedniej pomocy i nierozwiązanie problemu przekłada się na inne sfery życia, takie jak: zachowanie, sfera emocjonalna, poznawcza czy poczucie własnej wartości i możliwości.
Praca terapeutyczna Metodą Warnkego zakłada pracę indywidualną z dzieckiem/osobą dorosłą według specjalistycznie dobranego programu terapeutycznego uzależnionego od postawionej diagnozy.
Za pomocą wysokiej klasy sprzętu medycznego, kompleksowemu postępowaniu diagnostycznemu i indywidualnie dobranemu treningowi metod pozwala na istotne poprawienie funkcjonowania pacjenta w zakresie dysleksji, problemów w nauce, koncentracji uwagi, pamięci, koordynacji wzrokowo-ruchowej i percepcji słuchowej.
Metoda Warnkego jest innowacyjną metodą w obszarze psychologii, pedagogiki i neuroterapii, jest nowym sposobem diagnozowania i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych z dysleksją.
Ponadto ma szerokie zastosowanie w profilaktyce, diagnozie i terapii zaburzeń mowy, czytania i pisania, poprawia komfort życia pacjentów z problemami centralnego przetwarzania słuchowego, wspomaga naukę języków obcych, likwidowanie wad wymowy, u osób dorosłych poprawia percepcję i pamięć wzrokowo-słuchową. Celem pracy terapeutycznej jest trening podstawowych funkcji mózgu i koordynacji półkul mózgowych w celu likwidacji przyczyn dysleksji i innych problemów związanych z centralnym przetwarzaniem spostrzeżeń wzrokowych, słuchowych, językowych i kinestetycznych. Celem prace terapeutycznej jest wykrycie i trening deficytów w zakresie centralnego przetwarzania spostrzeżeń, w kierunku wytworzenia automatyzacji postrzegania. Badania wykazują, że około 10-15% dzieci w wieku szkolnym każdego roku przejawia poważne problemy w uczeniu się, mimo przeciętnej lub nawet wysokiej inteligencji. Terapia dzieci i młodzieży z problemami w nauce poprzez wykonywanie coraz większej liczby ćwiczeń w czytaniu, pisaniu czy w mowie (prowadzonych metodami tradycyjnymi) nie przynosi widocznych skutków, nie likwiduje przyczyn problemów w nauce powstałych na poziomie centralnego
układu nerwowego. Badania wykazują, że najpierw musi zostać usprawniona i zautomatyzowana szybkość centralnego przetwarzania na poziomie mózgu – odpowiedzialna za uczenie się, która u osób nie wykazujących przedmiotowych problemów przebiega w sposób sprawny i zautomatyzowany.
Brak odpowiedniej pomocy i nierozwiązanie problemu przekłada się na inne sfery życia, takie jak: zachowanie, sfera emocjonalna, poznawcza czy poczucie własnej wartości i możliwości.
Praca terapeutyczna Metodą Warnkego zakłada pracę indywidualną z dzieckiem/osobą dorosłą według specjalistycznie dobranego programu terapeutycznego uzależnionego od postawionej diagnozy.
Za pomocą wysokiej klasy sprzętu medycznego, kompleksowemu postępowaniu diagnostycznemu i indywidualnie dobranemu treningowi metod pozwala na istotne poprawienie funkcjonowania pacjenta w zakresie dysleksji, problemów w nauce, koncentracji uwagi, pamięci, koordynacji wzrokowo-ruchowej i percepcji słuchowej.
Podaję moje dane w powyższym formularzu i zgadzam się na ich przekazanie do Prywatny Gabinet psychologiczny Ewa Fiedziuszko-Pruchniewska w celu nawiązania ze mną kontaktu w powyższej sprawie.
Pani Magda, jest miła. Słucha zawsze... Jak ja się kłócę Pani nawet nie wie, że się kłócę i nie podnosi głosu. Ma dużo cierpliwości.
Milo, serdecznie i fachowo! Polecam :o)
Wspaniały fachowiec, osoba dla której dobro dzieci jest stawiane zawsze na pierwszym miejscu. Świetnie nawiązuje kontakt z dziećmi, młodzieżą i rodzicami. Kompetencja, empatia, konsekwencją i umiejętność analizowania faktów oraz zaangażowanie zapewniają pomoc w rozwiązaniu najtrudniejszych problemów
Pani Magda nawiązuje ciepły kontakt z dzieckiem i rodzicem, uczy cierpliwości zarówno dzieci jak rodziców w przezwyciężaniu trudności. Nigdy nie podnosi głosu, czym koi niepotrzebne emocje. W cudowny sposób motywuje upartego malucha